Nye tattoveringen min

 

Hei alle sammen 🙂 På torsdagen dro jeg og venninna mi Weronika til Molde for å ta tattovering. Dette er min tredje tattovering, og denne gangen tok jeg på foten. Det var veldig vondt, men enda værre var det når han skyggela – det var rett og slett helt jævlig vondt, svetten rant og var umulig å ikke slappe av. Nesten to timer med ubehag senere ble resultatet slik :

Jeg er strålende fornøyd med resultatet, aldri mer skal jeg tattoveres på foten! haha

 

 

Q: Hva synes dere om tattoveringen min?

Posts created 395

30 thoughts on “Nye tattoveringen min

  1. stianrangvaldjonassen: Tusen takk 🙂 hahah ja det er grusomt, men verdt det 🙂 hehe såpass, dette var første og siste gang for min del på foten xD haha

    Ha en fin kveld du og =)

  2. Synes den var kjempe fin.. Fin plassering. Skal selv ta på foten men ikke helt bestemt motiv enda:-) hehe..har hørt det er vondt ja..

  3. Kjempe fin tatovering 🙂 Tok min første (og foreløpig siste :P) tatovering der. Sykt vondt! Måtte tilbake å fikse litt på den også og det var nesten værre. Tok heldigvis bare 10-15 min da, mot de 2 timene jeg opprinnelig brukte. Au! 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top