Tatto time

Heisann 🙂

Fikk akkurat en tlf fra venninna mi Weronika som forresten er naboen min og bor under meg, om at vi ikke har internett lenger. Jeg sto nesten bokstavelig talt i trappa å heiv meg etter pusten pga alle de trappene jeg må gå opp for å komme meg på toppen der jeg bor og itilegg slo pusten ut av meg – ingen internett?? Både jeg og Weronika fikk kjenne på panikken, hallo sosial liv liksom.

Jeg eller vi er på farten ut døren, jeg og Weronika skal kjøre til Molde no strax å ta tattovering hver. Jeg har to stk fra før, men jammen er jeg nærvøs at jeg tror jeg driter på meg, for jeg skal nemlig ta på foten min. Er også spent på om det blir bra.

Nå må jeg fyke ned trappene og stikke. Oppdaterer dere senere

Posts created 395

2 thoughts on “Tatto time

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top