Starten på et nytt kapittel

 

For knappe 1år siden var jeg i en mørk deprimert periode hvor jeg ikke hadde jobb, stor sorg og “alt” såg mørkt ut. Men nå for aller første gang, i mitt liv, har jeg nå fått meg et eget sted å bo, alene. Nysingel, står på egne ben og er selvstendig, og en lysere fremtid – dette er starten på et nytt kapittel. 

Jeg har kommet i orden, møbler og alt er på plass, jeg er på plass, og da er det i orden! Det er nå jeg får sette meg ned til å bruke tid på meg selv, samle tankene mine, og være selvstendig, det å ikke være avhengi av noen andre enn meg selv – det er ganske godt å tenke på! Når tankene kommer, alene jeg er, kjenner jeg savnet etter Mamma nær. Det å ikke kunne dele den gleden med henne at jeg er lærling i barnehage, jeg har itilegg fått meg jobb på Rema 1000, og fått meg stor og fin leilighet midt i sentrum.

Tanken slår meg ofte når jeg er alene i leiligheten min, at når det er noe jeg opplever, uansett om det er negativt eller posetivt, deler jeg den ekstra med Mamma. Men jeg vet at hun er her hos meg, og er stolt over det jeg har oppnådd. Det er så mye jeg har oppnådd på “kort tid” og nå føler jeg endelig at livet smiler til meg. Jeg har to jobber, fantastisk familie, venner og jeg har det bra med meg selv, og endelig har jeg det bedre.

 

 

Posts created 395

7 thoughts on “Starten på et nytt kapittel

  1. Du er så utrolig flink da og det er koselig å høre at du kan stå på egne ben og har blitt voksen flott ung dame som kan ta vare på seg selv.
    Veldig glad på dine vegne og stå på videre.
    Glad i deg.
    Klem.

  2. Flott innlegg! 🙂
    Vil du ha gratis wrap fra itworks? Lik min facebook side og legg igjen en kommentar.
    Denne wrappen kan brukes fra halsen og ned, hvor du vil. Innstramming, toning av opp strammende altså full kroppsforming! Kan brukes til alt, få synligere muskler. Fantastiske bilder ligger ute på siden, du bare må se!!! 😀
    Produktet er laget av 100% naturlige ingredienser. (trykk på bildet)
    Aldersgrense 18 år+

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top