Leiligheta mi

 

Weys!

Jeg er tilbake.. Det sa jeg sist gang også, men nå er det alvor, jeg er tilbake – jeg mener det! Jeg har funnet meg ei leilighet i sentrum, nå har jeg fått flyttet ut fra hjemmet mitt hos Mamma og Pappa. Jeg har nettopp kommet i orden, ikke 100% men nesten i orden. Det er utrolig mye som må kjøpes inn av mat, utstyr, pynt og andre ting. Det har iallefall vært mye shopping, mye å gjøre og enda har jeg litt igjen. 

 

I helgen har jeg allerede hatt innflyttingsgsfest både fredag og lørdag. En vellykket og bra kveld. Søndagen våknet jeg opp med fullt av blåmerker både på låret og knærne, det har gått hardt for seg på fest når jeg ikke aner hva som har skjedd, haha.

 

Her er noen bilder av leiligheten før jeg flyttet inn

Litt av stua og litt av kjøkkenet

Kjøkkenet


Stua


Stua


gangen

Badet

Badet


 

Kommer nye bilder etterhvert hvordan jeg har innredet det 🙂

 

Hva synes dere? Jeg stortrives her allerede

 



Posts created 395

5 thoughts on “Leiligheta mi

  1. Veldig fin leilighet da og det er fint at du trives da og håper du blir boende der en lang stund da.
    Gleder meg til å se hvordan du har innredet det etter hvert.
    Du får bare kose deg videre i leiligheten da.

  2. christian: Takk, er veldig fornøyd med leiligheten 🙂 Blir bilder av hvordan jeg har innredet det etterhvert 🙂

  3. Gratulerer med Lellighet =)
    Det var ei veldig koselig og fin leilighet, håper du blir trives der. Lest alt at du trives å det er en kjempe god start =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top