Mom, another word for love. Mothers are angels on earth

I loved you yesterday, i love you still. I always have, i always will. Mom, another word for love. Mothers are angels on earth ♥ Tattoveringen min tok jeg 20 Juni 2013. Denne tattoveringen tok jeg til minne om Mammaen min som tapte kampen mot kreften April 2013. Jeg har lenge tenkt å ta en tattovering til minne om henne uansett om hun kom til å vinne kampen eller ikke. Mamma betyr så utrolig mye for meg og som nevnt i kategoreien : “tattoveringene mine” har vi mye kjærlighet, så en tattovering om mamma skulle det bli. Etter mye hjelp fra samme tattovør satt han sammen to forskjellige tekster som jeg hadde funnet, og den passet midt i blinken. Jeg er kjempe fornøyd med denne. Savnet etter Mamma er enormt, det går ikke en dag uten at jeg tenker på henne. 

– Vanja


Posts created 395

4 thoughts on “Mom, another word for love. Mothers are angels on earth

  1. åååååh den er så fin !!! ordene og teksten er så sann <3 du er hærlig du Vanja <3 fin og god som gull <3 mammaen din er nokk utrolig stolt over deg og ser sikkett på deg fra himmelen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top