Spysjuka

 

Hei!

Da var det min tur å få spysjuka.. Jeg hadde den i fjor og krysset alt jeg har for at jeg ikke skulle få det igjen, men den gang ei – jeg har blitt smittet! Jeg låg sengeliggende i fra ettermiddag og til morgenkvisten, det er det nest værste sykdommen en kan få. Det er tortur, går begge veier og det gir seg ikke med det første. Dere som har hatt den vet hva jeg snakker om, vondt å ligge, og ikke minst vondt å sitte. 

 

I dag er formen bedre, matlysten er ikke på topp, så vi får se om jeg får i meg noe å spise senere. Alt jeg klarer nå er å få i meg litt vann og Cola som Ola om med i går. Satser på at det har stoppet nå sånn at jeg får slappet av og bli frisk. Jeg unner virkelig ingen å få dette, fysj..


 

Legger ut et bilde av Dixie ♥

 

Har dere hatt spysjuka? Hvor lang tid tok det før det stoppet hos dere?



Posts created 395

6 thoughts on “Spysjuka

  1. Uff det er kjedelig å ha spysjuka for da klarer man ingenting og man blir sliten av at kroppen tror det er noe i magen når den er egentlig tom.
    Jeg har heldigvis ikke hatt den på mange år og jeg unner deg ikke å ha den for dette er ikke noe godt.
    Det er bra du er bedre da så får vi håpe at du blir bedre løpet av dagen og kanskje helga.
    Du får ha god bedring da og prøv å kos deg.
    Så får du ha en riktig god helg.
    Klem fra meg 🙂
    P.S
    Det var et veldig fint bilde av Dixie da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top