Skrivesperre! Hjelp meg

 

Heisann.

 

Jeg har akkuat kommet inn døren etter å ha spist middag sammen med kjæresten. Det har gått kjempe fint på jobb i dag og jeg stortrives med å jobbe i barnehagen. Dagene har gått utrolig fort, og snart er det helg. Jeg kom inn døren nå, og har akkurat fått slengt meg ned for å slappe av og blogge litt. 

 

Jeg har for tiden skrivesperre, helt forferdelig! Jeg ønsker å få flere lesere og respons på det jeg blogger om. Jo mindre dere kommenterer jo mindre blogglyst har jeg. Deres kommentarer betyr veldig mye ♥

Posts created 395

4 thoughts on “Skrivesperre! Hjelp meg

  1. Jeg er så enig med deg 🙂
    Jo flere lesere man har, jo mer lyst får man og akkurat det samme gjelder med kommentarene 🙂

  2. Så fint at du har spist middag sammen med kjæresten din da og det er fint at du trives i barnehagen og at det har gått fint i dag på jobb.
    Du skriver jo mye interessante ting da og jeg liker det du skriver på bloggen din.
    Håper du kommer på noe da å skrive om som du liker å skrive om så skal jeg prøve å kommentere det slik at du får blogg lyst og at andre kan kommentere det hvis de vil og håper du får del kommentarer på det du skriver om.
    Lykketil med bloggingen og ha en fin kveld videre 🙂
    klem:)

  3. Jeg er veldig glad i å lese om
    -dagens outfit
    -sminketips
    -tips
    -sunn mat
    Osv 🙂
    Ha en suuuuper dag vidre 😊❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top