Narkotika – Metamfetamin “Zombie” Dopet

Dere har vel sikkert hørt og sett det man kaller for “Zombie” dopet? Jeg har hørt, sett bilder og videoer som svirrer rundt på nett av folk som ødelegger livene sine og utseendet deres på Metamfetamin. Jeg får rett og slett så vondt inni meg å se hvor mye det ødelegger for et menneske. Jeg har opplevd å miste vennskapet med venner pga at de har gått fra å røyke vanlig tobakk til å bli en dopmisbruker. Når man først har prøvd narkotika, da er det virkelig gjort, og da er det som regel ingen vei ut. Det å se livet deres blir sugd ut og narkotikaen overtar kroppen, er et trist og forferdelig syn. Noen har kommet ut av det, mens andre kommer ikke ut av det. 

Men tilbake til Zombie dopet. Ei jeg kjenner viste meg tidligere en video av mennsker som ble avhengi av dette, og vi fikk se før og etter bilder. De blir totalt ødelagt både på innsiden og utsiden. Hva ville de ha tenkt hvis de hadde fått sett bilder av seg måned for måned/år for år, hvordan utseendet endrer seg på grunn av metamfetamin. Jeg ble iallefall satt ut og sjokkert. 

 

Zombiedopet skaper hallusinasjoner, hindrer normal sultfølelse og brukerne slurver gjerne med hygienen.

Se videoen HER


 

 

– Hva mener dere om saken?


Posts created 395

2 thoughts on “Narkotika – Metamfetamin “Zombie” Dopet

  1. Narkotika er grunnen til at mange familier går under, er forferdelige konsekvensar som kjem av dei forskjellige rusmidla! Er trist at nokon velger den veien å gå i livet..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top