Nattpysj outfit og Blondine

 

 

God kveld ♥ Rett etter jeg var hos kiropraktor dro jeg til frisøren for å fikse litt på håret. Jeg endte opp som blondine, noe jeg ønsket, og resultatet ble kjempe bra. Hun klipte tuppene og fikset luggen også, et kjempe bra resultat. Vil dere se bilder? 

Nå har jeg tatt på meg nattpysjen jeg kjøpte nylig. Jeg ligger i sengen å ser på favorittserien min Friends, og gomler i meg påskeegg – jummy ♥ Jobben kaller i morgen, blir natta snart.

 

Natta søtnoser! Vi høres i morgen, bilder kommer i morgen om dere vil se? 🙂


Posts created 395

3 thoughts on “Nattpysj outfit og Blondine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top