Jeg deler ut dvd filmer

 

(Beklager for dårlig kvalitet på bildet)

 

Jeg deler ut 15 dvd filmer til en tilfelig person som kommenterer i kommentarfeltet på dette innlegget. Vil dere ha disse filmene? Kommenter at dere vil ha 🙂 

Disse filmene vist på bildet gir jeg bort. Øverst til venstre : Nothing Hill, Tom & Jerry, The heartbreak kid, 101 Dalmatiner tegnefilm, The Perfect man. Midten fra venstre : Meet the spartans, Anywhere but home, En shophoholikers bekjennelser, Jump in og Alle elsker mary/Og Jeg meg og Irene. Nederst til venstre : Hollywood homicide, Unstoppale, Trust, My sister’s keeper og The man

 

Noen som vil ha dvd filmer i posten? 🙂


Posts created 395

9 thoughts on “Jeg deler ut dvd filmer

  1. Åh det ville vært supert! 😀 Mange liker å bare se det på nettet for tiden, men jeg liker heller å se på DVD, jeg da :)) En shopoholikers bekjennelser har jeg såå lyst til å se – men finner den ikke på nettet :/ Jeg vil ha! <3

  2. ja takk 🙂 Hadde vært helt supert nå som jeg er nyoperert, og ikke gjør annet enn og se på tv!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top