Jeg vil sove gjennom morsdagen

 

Jeg har aller mest lyst til å sove gjennom morsdagen for å bli ferdig med dagen. Det å bli påmint at jeg ikke lenger har en mamma i livet som jeg ikke kan kjøpe gaver til, og fortelle henne at hun er den beste mammaen jeg noensinne har fått – det er en sårbar dag. Morsdag i dag, neste måned er det mammas bursdag og neste måned er det 1 år siden mammas bortgang. Tung og sårbar tid. Men jeg må face it, gripe dagen og gjøre det beste ut av det. Så.. Jeg har tenkt å kjøpe en blomsterbukett å legge den på graven hennes – det hadde vært fint.

 

Dere som har mødre er utrolig heldig, uansett hvilken forhold dere har så ta godt vare på hverandre – uansett.. Man vet ikke hva man har, før man har mistet det – husk det. Sett pris på moren deres i dag, og vis at hun er den beste. 


Posts created 395

6 thoughts on “Jeg vil sove gjennom morsdagen

  1. Utrolig trist! :/ Har selv en vennine som mistet moren sin og kan ikke tenke meg hvor tungt det er og måtte være! Og forstår også hvordan det er! Har selv mistet faren min, og selv om jeg ikke kjente han noe særlig så er det også alltid kjipt med farsdager, da har man heller ingen å gratulere. Livet er tungt og urettferdig! Du kan jo ta å tenne lys for moren din eller noe sånt, kanskje det kan lette litt på stemningen litt? Håper det går bra med deg hvert fall! 🙂

  2. anastasia: Uff utrolig trist å høre.. Livet er både tungt og urettferdig. Det er på slike dager man kjenner det ekstra, savnet, tomheten, sorgen og det å ikke gi gaver eller dele ting med den personen som har gått bort.

    Skal tenne lys for henne i dag, i dag er det dagen hennes <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top