12 negative tanker som holder deg igjen

 

1. Min fortid avgjør min fremtid

* Mislykkede forsøk og feil er en del av vår vekst og verdifulle erfaringer.

* Et nederlag er en midlertidig situasjon, å gi opp gjør det permanent.

 

2. Jeg bryr meg om hva de tenker om meg

* Ignorer uhøflige mennesker som snakker bak ryggen på deg, nøyaktig der de hører hjemme.

* Ekte styrke er å gå unna vås med stolthet.

 

3. Jeg skal gjøre det som gjør meg glad ?  en vakker dag

* I dag er du det eldste du noensinne har vært og det yngste du noensinne blir igjen.

* Det perfekte øyeblikk å følge dine verdier og drømmer er akkurat nå.

 

4. Jeg kan ikke, det er for sent, jeg er ikke bra nok osv

* Våre holdninger endrer kursen som til syvende og sist ikke bare bestemmer det endelige målet, men enda viktigere endrer selve reisen og erfaringene du gjør på veien.

 

5. Det er så mye som kan gå galt

* Slutt å være redd for hva som kan gå galt og begynn å tenk på hva som kan gå rett.

* Vær takknemlig for alle de positive tingene du har  – som gir næring til en enda lysere morgendag.

 

6. Jeg vil aldri tilgi deg

* Tilgi dem. Du har lært om tillit og forsiktighet når du åpner hjertet.

* Du er sterkere nå og bedre utstyrt til å finne den type kjærlighet du fortjener.

 

7. Jeg liker dem ikke fordi de er ødelagte

* Vær en som bygger opp og gir næring med et tilgivende hjerte og ser etter det beste i mennesker, og etterlater dem litt sterkere enn før.

* Ikke døm hele personen ut fra èn erfaring.

 

8. Jeg er for ulykkelig til å gjøre noen andre glad

* Lykke er en boomerang. Når du tar deg selv i å være ulykkelig, gjør noe lite som kan glede en annen. Når de smiler, vil det være vanskelig å ikke smile tilbake.

 

 9. Jeg kan ikke stole på noen

* Vi lukker ofte hjertet fordi vi ikke stoler på at vi vil overleve smerte igjen.

* Vi kan oppdage vår sanne styrke gjennom smerte og lidelse.

 

10. Alle andre gjør det, så det må være rett

* Lev DITT liv!

* Skjul aldri hvem du er.

* Eneste skam er å ha skam.

* Stå opp for det du tror på.

 

11. Det vil aldri bli bedre/ det vil aldri bli verre

* Verdsette hvert store øyeblikk.

* Ta èn dag av gangen.

* Alle øyeblikk, gode eller dårlige, varer ikke  evig.

 

12. Jeg har ikke tid til å drømme

* En virkelig tragedie i livet er å ikke ha noen drømmer å realisere.

* Du trenger ikke se hele trappa, bare ta ett steg av gangen.

 

Jeg kjenner meg selv i mange av de punktene.. 

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top