Anbefaling av film : Thirteen

 

Hei. Har akkurat sett filmen Thirteen og jeg vil anbefale den til dere:

Thirteen tar en kontroversiell og uredd kikk inn i det opprørske tenåringslivet. Tretten år gamle Tracy er en flink og pliktoppfyllende skolejente, men alt forandrer seg når Evie, den mest populære og vakre jenta på skolen, bestemmer seg for å bli venner med henne. Tracy blir dermed dratt inn i en verden full av opposisjon, sex, kriminalitet og dop. Den sanne historien om livet mellom barndom og voksenliv er både sjokkerende og uimotståelig, og den vil forfølge deg i tankene lenge etter du har sett filmen.

 

Har dere sett filmen?

Hva synes dere om den?


Posts created 395

8 thoughts on “Anbefaling av film : Thirteen

  1. Jeg digger Thriteen. Husker jeg var å så den på kino for 11 år siden da den kom ut – da var jeg 13 år gammel, og den appelerte hvertfall til alle på den alderen i den tiden.

  2. Jeg og mine venninner var veeeeldig hektet på denne i 15-16 års alderen, og vi så den opp og opp igjen! Så jeg husker den fra start til slutt enda, en veldig bra film 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top