New haircut og GHD rettetang

 

Heisann.

Nå har jeg endelig fått ræva i gir å endelig fått klipt meg hos frisøren. Det var på tide. Jeg bestemte meg for å klippe meg kort, rettere sagt Bob sveis. Jeg har hatt den sveisen før, så jeg er meget fornøyd med sveisen og ikke minst å få klipt bort tørrslitte torva mi etter en bleikingfail (ikke av meg.) Jeg slo til med å kjøpe meg en GHD rettetang som jeg har gått å sikklet lenge etter, og jeg valgte fargen lilla.

 

 

Har dere GHD rettetang?

Hva synes dere om frisyren?

 


Posts created 395

6 thoughts on “New haircut og GHD rettetang

  1. maritaextensions: Tusen takk <3 Merket det når jeg prøvde ut GHD, et strøk gjennom håret var nok 😀 Mens de andre rettetangene må jeg bruke flere strøk gjennom håret for å få det glatt og fint. Så jeg er fornøyd med kjøp av Ghd 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top