Juleferie og filmkos

 

Hei!

Nå har jeg endelig juleferie (fredag), og det er hærlig, rett og slett. Jeg har ligget med influensa i 1 uke og var skikkelig ødelagt form på fredagen. Så nå har jeg tatt ferie med god samvittighet. Fredagen ble det servert biff som kjæresten min har ordnet til oss to, deretter ble det filmkos – Bad grandpa, warm bodies og sex drive – de to sistnevnte var brae filmer.

 I går ble vi invitert til venninna mi og typen hennes på ribbe – knallgod julemiddag. Vi tok turen hjem, koste oss og slappet av. Kjærestekos er det beste jeg vet ♥


1. Farging av håret mitt. 2. Tent lys på grava til Mamma mi ♥ 3. Hangover. 4. Party i baren vår. 5. Sofaen med influensa. 6 og 7. JULEFERIE

 

 

Ellers har dagene og ukene gått i sykdom, jobbing, farging av hår og julegavehandling. Travel hverdag, derfor lite tid til bloggen.

 



Posts created 395

2 thoughts on “Juleferie og filmkos

  1. Beate: Er ferdig med influensaen heldigvis. Men formen kommer og går, så det henger sikkert igjen. Ellers er formen bra 🙂

    God jul til deg og dine 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top