Influensa og innekos

 

Hei mine søte lesere ♥ Hvordan har dere det?

 

I dag ble hjemme, formen er fremdeles dårlig så jeg vil ta det med ro i dag også.. Jeg har vært våken siden halv 8 tiden i dag, ordnet meg te og en god frokost. Tente lys noe jeg ikke gjør så ofte, så nå er det koselig å være inne. Her ligger jeg som en slakt på sofaen under dyna å har sett film helt til nå – Twilight: Breaking Dawn part 1 og 2 – har dere sett filmene? 




 

Resten av dagen går bare rett og slett til avslapping, film og serier.. Håper på at jeg blir frisk fort som mulig, har vært syk siden fredagen – snart 1uke nå.

 

 

Har dere sett Twilight filmene?

Har dere hatt influensa?

Posts created 395

4 thoughts on “Influensa og innekos

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top