Dagens tips

 

Heisann.

I det siste månedene-halvåret har jeg vært skikkelig hekta på sjokoladekule med lakris inni – det er steingodt og jeg kjenner bare jeg skriver dette at jeg får vann i munnen. Hvis du liker dette, er det lett å bli hekta – det har iallefall jeg blitt. Jeg kjøper 3 bokser om gangen og går tom på maks 2 dager om ikke mindre, kommer an på. Det høres kanskje sikkert kvalmende ut, men langt i fra, sjokoladen der og lakrisen passer utmerket i lag. Oppbevares i romtempratur da den er best å tygge når den er myk. Btw : Den er også glutenfri, litt stiv i pris, men herregud så godt. ANBEFALES!!!

 

Jeg kjøpte også med meg en pose med drops i smak av latte. Jeg synes den er kjempe god, og heller ikke kvalmende. Og det beste av alt er den også sukkerfri. 

 

 

 Lakris-sjokoladen og Dropsene fåes kjøpt på helsekostbutikker. De har forskjellige sorter med lakris og dropser, kanskje du finner din favoritt? det har jeg 🙂

 

Har dere smakt disse to?

Hva synes dere om mitt dagens lille tips?


Posts created 395

6 thoughts on “Dagens tips

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top