INFLUENSA!

 

Det er så mange som er syke nå på vinterstid, og nå har jammen jeg blitt det også. Siden jeg jobber i barnehage så er det veldig lett å bli smittet, og jeg har lenge gått å bært på smitten – vært ofte forkjølet, men aldri blitt kvitt shiten.. Hele forkjølelsen har ligget på lur, og i helgen slo det ut for fullt. Jeg fikk feber og smerter i kroppen, sår hals og forkjølt – det er ingen tvil om at Influensan har inntatt kroppen min. 


 

Med en gang jeg stod opp har jeg rigget meg til i sofaen med dyne, godis, vann, og te. Her har jeg ligget helt til nå og er fremdeles like dårlig. Senere står Pretty little liars på plana, det går i en del episoder der, men akkurat nå ser jeg på Walt Disney film : 101 Dalmatiner.

 

– Ønsk meg god bedring ♥

 

Blogges! 🙂


 

Posts created 395

8 thoughts on “INFLUENSA!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top