Lite aktiv på bloggfronten

God morgen. Har dere hatt en fin helg? 

På fredag ble jeg og kjæresten bedt på middag, etterfulgt av festligheter og deretter tok vi turen ut på “byen”. Den fredagskvelden har vært en fantastisk fin og artig kveld. Vi har ledd så mye at tårene trillet og magemusklene har fått gjennomgått. Lørdagen inviterte kjæresten, og broren hans en kompis på middag hos oss. På menyen var det rakfisk noe som faktisk ikke var så ille. Senere på kvelden ble det både fotballkamp og håndball kamp på tv – det ble seier på Norge! Woho.

 

I dag er formen min helt på bunn, kroppen min er helt ødelagt og vond – det kjennes ut som jeg har blitt mørbanket. Tett i nesa, halsen er utrolig vond og kroppen er som sagt mørbanket – forferdelig form for å si det sånn! Selv om formen ikke er helt på topp så elsker jeg søndager egentlig, det er på slike dager man har ekstra lov til å være lat og gjøre det man vil – nemlig å ikke gjøre en ting, haha. Dagen skal brukes på maks avslappning og serie, for jeg har akkurat begynt å sett opp igjen Pretty little liars.

Vi blogges  ♥

 

 

Lite aktivitet på bloggfronten, og null motivasjon. Håper på bedre bloggdager 🙂

 

Q: Hva har dere gjort i helgen? 

Q: Hva bruker dere søndagen til?

Posts created 395

4 thoughts on “Lite aktiv på bloggfronten

  1. Koselig å se at du fikk en morsom start på helgen ved å ha en fantastisk fin og artig kveld på fredagen.
    Du får bare slappe av og kose deg og la kroppen bli frisk slik at du blir bedre og orker å blogge igjen så får du bare kose deg i dag og ta det med ro og ha god bedring da.
    jeg har bare slappet av og kost meg i helga og på søndag bruker jeg bare å kose og slappe av og se på tv.
    ha en fin søndag da. 🙂

  2. Høres ut som en flott helg 😀
    Jeg bruker søndagen min på å slappe av, pakke inn litt julepresanger 😀
    Jeg skal svare på spørsmål i dag på video, ville du ha stilt meg noen? Da hadde jeg blitt veldig glad 😀
    Ha fortsatt en fin dag 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top