Fast and the furious stjerne død

 

En utrolig trist nyhet å se artikler på facebook om at en av mine favoritt skuespiller er død. Det er ikke første gang det svirrer usanne rykter om kjendiser er død, men desverre er denne gangen sanne rykter. Hollywood er i stor sorg og veldig mange kjendiser har twitret om tragedien. Jeg husker den første fast and the furious filmen, det var uten tvil om at jeg digget både filmen(e) og Paul Walker, og Vin Diesel som også er en av mine favoritter. Dette var en trist nyhet å lese.

 

RIP Paul Walker ♥



 


Posts created 395

7 thoughts on “Fast and the furious stjerne død

  1. Dette er så trist at det nesten er uvirkelig! Han var en av mine favoritter på tv-skjermen. Huff, det er bare trist.
    Hvil i fred, Paul Walker <3

  2. Elin Slåen: Trodde ikke dette var sant, at dette måtte være usanne rykter igjen. Men desverre var det sant.. Utrolig trist å lese om det på VG 🙁

  3. Jeg må si selv at jeg er veldig sjokkert over dette 🙁
    Veldig vondt, for ikke å snakke om at det er så trist, kan ikke skjønne dette 🙁
    Så ung og en fantastisk skuespiller <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top