Updates updates

 

Hallo ♥


Da var denne helgen plutselig over, jammen har det gått fort. Vi har hatt ei ganske så koselig helg, på fredag ble det sett på serier og bare slappet av. Fredagen gikk unna, og vi la oss faktisk tidlig. Lørdagen kom, og vi fikk middagsgjester på besøk. Vi serverte lutfisk med lefse, potetstappe, bacon, sirup og brunost faktisk. Jeg prøve alt unntatt de to sistnevnte, og jeg synes lutfisk ikke var så værst. Senere dro middagsgjestene, og vi dro ut på vors å koste oss med en drøss kjentfolk. Deretter ble det utfart på “byen” og nok en gang var det vellykket, og koselig kveld. Søndagen var vi en lat gjeng og gorret på sofaen. Pizza ble bestilt,  the big bang theory, sons of anarchy og the vampire diaries sto på plana i går kveld – en slapp og koselig søndag med andre ord.

 

I dag er det en ny uke, og i dag har jeg kost meg på jobb som alltid. Jeg må si det er utrolig godt å være tilbake i jobb og rutine igjen! Og jeg gleder meg til jobb i morgen. Senere skal jeg se Top Model, og The walking dead i lag med kjærast! Håper dere får en fin mandagskveld ♥

 


 

♥ 


Posts created 395

4 thoughts on “Updates updates

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top