Det som foregår på innsiden..

 

Hei.. Jeg vil gjerne dele mine tanker og følelser, hvordan jeg har det. og i hverdagen etter at jeg mistet Mammaen min. Jeg har valgt å skrive og dele dette med dere for min egen del, og dette er ikke bare bare å skrive om..

 

Ingen vet eller kan forestille seg hvordan det er å miste noen så nærme. Og ingen kan forestille seg hvordan jeg har det, og det jeg gjennomgår. I dag var det en utrolig tung dag (det går bedre nå mye takket være kjæresten) jeg var lei meg og jeg gråt hele tiden. Å kjenne på savnet etter Mamma er ekstremt tungt, og jeg får ikke gjort noe med det. Jeg må med tiden lære å leve med savnet og sorgen. det som er så fint synes jeg, er at jeg får sett henne i drømmene mine, hun dukker stadig opp, og det gjør godt for meg å vite at hun er med meg, selv i drømmer.

Andre ting som er veldig sårt og som jeg blir skikkelig lei meg og skuffet over er de du trodde var gode venninner og kompiser, som jeg nå ikke hører noe i fra eller sjelden gang. Etter Mamma’s bortgang skyvet folk seg unna. De kunne være der for meg i starten, men etter maks ei uke hørte jeg ikke noe fra de. Jeg kan ikke ringe eller sende meld til alle for å si hvordan jeg har det når det er så enkelt å tenke : at hun må ha det jævli, og ja det hadde jeg. Tilbringe tid med familien og slekt var det som sto aller høyest, planlegging av begravelse tok mye av tid og energi. Hvis folk tenker og synes det er tungt for dem å være der for meg, hvordan er det da for meg? Det er jeg som har mistet en mamma, jeg har ikke hun i livet mitt lenger som vennene mine har. Det er jeg som sitter igjen med et enormt tomrom, savn og ikke minst sorg. Jeg føler meg så svak og hjelpeløs, og sårbar.

 

Jeg savner deg, elsker deg, og jeg tenker på deg hver dag, Mamma ♥


Posts created 395

17 thoughts on “Det som foregår på innsiden..

  1. Det var veldig fint skrevet da.
    Godt at du får se henne i drømmene dine da og jeg skjønner at dette er veldig tungt å takle, men så har du en veldig god type som er der når savnet er stort og du har en veldig tung dag også har du venner som lytter til deg når du har noe å si hvordan du har det og er der for deg når du trenger de som mest.
    Du får prøve å kose deg i kveld og ta godt vare på deg selv og jeg tenker på deg.
    klem 🙂

  2. Du er virkelig sterk og modig, vakre jente <3 Jeg sitter med tårer i øynene for det er så fælt å miste noen som er så nær. Mistet selv min pappa i sommer og det er så vanskelig og forferdelig. Sorgen er ufattelig stor og savnet kan ikke beskrives. Livet er så urettferdig. Håper det går bedre med deg og stå på!

  3. Hei 🙂 Lust tilå dele tanker ? Snakkerom følelser ? Du kan snakke med meg om allt. hvis du har facebokk kan du få tak i meg ( emmely wulf) eller på bloggen ( BloggereModMobbing.blogg.no) eller ( Stallivet.blogg.no) du får svar innen 24 timer. ALLE som vil kan få takk imeg ! vil bare hjelepe

  4. Toril: off, jeg sender deg varme tanker <3 kjempe trist å høre 🙁 Livet er ganske urettferdig :/
    Tusen takk for det <3

  5. Du tar feil: det er mange som vet, og som skjønner hvordan det er. Selv om det føles slik, så er du langt i fra alene om å gå gjennom det du går gjennom nå. Jeg tror at folk trekker seg unna fordi dem rett og slett ikke vet hvordan de skal reagere. Det er jo dumt for din del, som virkelig trenger noen nå. Men det er godt at du har en kjæreste som er støttende!
    Håper deg går bra med deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top