Fakta om meg

 

♥ Jeg er ca 1.72 høy og har grønn brune øyner. For noen år siden skulle jeg ønske at jeg hadde blåe øyner, det er så fint når de lyser opp. Men jeg sier meg fornøyd med den øyenfargen jeg har

 

♥ Jeg er mammadalt, og jeg vil med et tungt hjerte skrive at jeg mistet Mammaen min 23 April 2013 Sorgen og savnet er ubeskrivelig stor.

♥ Jeg har tre tattoveringer. ( Tattoveringene mine )

Den ene har jeg mellom skuldra – the greatest blessing in life is the love of my family.

Den andre tattoveringen har jeg på armen som er til minne om mamma – i loved you yesterday i love you still, i always have i always will. Mom. Another word for love, mothers are angels on earth. Mother.

 

♥ Jeg elsker familien min, de betyr enormt for meg. Jeg er så glad for jeg har mormor jeg kan besøke å snakke med de om det er noe. Hun er mor til mamma mi, så det er så mye likheter mellom de. Viktig å ta vare på de kjære du har i rundt deg, man vet ikke hva man har før de plutselig er borte..

 

♥ Da jeg var mindre hadde jeg lyst til å bli en sanger, modell eller rettere sagt supermodell og politi. Den dag i dag hadde det vært kult å vært politi, men jeg tror ikke det hadde vært det rette yrket for meg. Sanger blir det ikke noe av da jeg ikke kan å synge, en gang jeg sang i dusjen så sprakk dusjdøra. Modell greiene har jeg lagt fra meg, de er så frem og tilbake, enten er du for tynn eller så er du for feit, og i deres øyne ser jeg sikker ut som en ku!

 

♥ Jeg har hatt to søte kaniner Trampe og Josefine som ikke er her lenger..  Trampe ble 9 år og Josefine ble bare 3 år, savner de utrolig mye..

 ♥ Jeg jobber som lærling og holder på med mitt 2år. Og om en stund blir utdanninga mi i boks – og det gleder jeg meg til. Da blir jeg ferdig utdannet som barne og ungdomsarbeider

 

♥ Jeg kjøpte meg min aller første bil i bursdagsgave til meg selv i August 2013. Jeg er stolt bil eier til en Toyota Avensis. Og jeg er like glad i den enda som da jeg var da jeg kjøpte den.

 ♥ Jeg er en gamer! fra da jeg var lita spilte jeg og storebroren min veldig mye nintendo med mario. Og opp gjennom barndommen har gått til mye spilling på nintendo, playstation og data spill, sims. Haha, husker jeg satt i mange timer med sims spillet etter skolen, og hadde aldri tid til lekser. Jeg er en gamer nå også. Spiller en del wii, noen ganger kan jeg gå lei, men da har jeg tlf jeg kan spille på. Der går det mye i Candy crush (pause nå), pet resque, yatzy world og wordfeud. Kan sitte å spille i et par timer, haha.

 

♥ Jeg elsker å sove. Jeg er langt i fra noe A-menneske. Skal jeg stå opp tidlig er klokken 8 maks grensa for meg, haha. 

Posts created 395

11 thoughts on “Fakta om meg

  1. det var fine fakta om deg.
    jeg tror du ville ha vært en fin modell kanskje fotomodell for du er jo veldig fin på bildene du tar av deg selv da.
    men det er fint at du jobber i barnehage da siden du liker godt unger.

  2. trist det med moren din 🙁 riktig det du sier, viktig å ta vare på familien, så lenge man har dem! Ellers fine fakta, og jeg likte veldig godt tatoverigene 🙂

  3. utrolig trist å høre om moren din. Kondolerer! Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde mistet min mor, du er utrolig sterk.
    Jeg likte også veldig godt tatoveringene dine, gleder meg til å følge bloggen din.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top