Syk og svak

 

God kveld søte lesere! Ja, nå var det min tur å bli smittet.. Jeg og kjæresten har nylig sett filmen : Elysium, den virket bra – kan ikke si så mye om den da jeg så klart sovnet under filmen. I dag var det utrolig godt å komme hjem fra jobb, formen har ikke vært på topp. Forkjølet, kroppen værker, tett i nasen og pust – jeg måtte sove med munnen åpen, så her ligger jeg om natta å gaper – haha. Bestilte meg en liten pizza tidligere i dag, jeg ble skuffa når jeg nesten ikke kjente smaken, hadde egentlig bare lyst til å kaste pizzaen i veggen. Ellers har jeg gamet da, donkey kong på wii.. Nå ligger jeg i sengen å gaper igjen, hurra for nesespray – nå kan jeg lukke igjen munnen og puste med nesa, ialelfall bare litt, enn så lenge….

 


 

Ønsker dere en fin kveld 🙂

Posts created 395

13 thoughts on “Syk og svak

  1. mammas lille engel: Tusen takk 🙂

    Uffda :S Det er ikke noe godt, har migrene selv – noe hærk!!

    Masse god bedring til deg også 🙂 Legg noe kaldt på pannen, det hjelper på 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top