Pakke i posten

 

God kveld skjønninger! ♥

 

Da jeg var i Oslo sist uke ventet det en pakke hjemme hos pappa som jeg har ventet lenge på. Jeg fikk Pretty little liars sesong 3 i posten. Kjempe spennende serie, anbefales for dere som liker spenning og drama!

Etter en lang sommerferie ser kanskje “alt” normalt ut. Men da skolen begynner og toårsdagen for alisons død nærmer seg, blir det som starter som et forsøk på å legge fortiden bak seg, et sjokkerende nytt mareritt for Aria, Emily, Hanna og Spencer. Uhyggelige nye mysterier utvikler seg og jentene er desperate etter å løse dem for å finne sannheten.

 

 

Bestilte meg denne nydelige lilla kjolen, også har jeg akkurat den kjolen i svart. Den er kjempe fin 🙂 Bestilte meg en kjempe fin kåpe i fargen nova krem

 

 

Hva synes dere?

Posts created 395

6 thoughts on “Pakke i posten

  1. fin lilla kjole da og du vil bli veldig fin i den og den kåpen var veldig fin og du vil kle den når du skal ut og kose deg.
    bra du kose deg med den serien da.
    du får ha en fin helg og kos deg. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top