Party, Outfit og Oslo i morgen

 

Heisann 🙂 

 

I helgen har jeg ikke hatt tid til bloggen. Fredagen har jeg og kjæresten bare slappet av og kost oss i boblebadet (jacuzzien som det heter.) I går inviterte vi et par venner nede i baren (kjæresten og broren hans) har en privat bar i huset som vi bruker når vi skal kose oss og ta oss en fest. Vi ble 9 stykker som satt i baren. I går hadde vi en kjempe artig kveld, koste oss og god stemning før vi tok turen ut. Det var utrolig mye folk ute, jeg kan ikke huske sist jeg endelig har kost meg så mye, ledd så mye som jeg har gjort og alt var toppers – beste kvelden på lenge.

 

Kofferten er pakket og snart klar, for i morgen reiser jeg til Oslo for å besøke storesøster ♥ Gruer meg litt til å reise alene med fly, men ellers gleder jeg meg til å komme meg ned på jorda og hjem til søster.




 Meg og fine polakken Weronika ♥ Dårlig mobil bilde

 

 

Hva har dere gjort i helgen ?

 


Posts created 395

4 thoughts on “Party, Outfit og Oslo i morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top