Kos i boblebadet og snø

 

Hei og god morgen skjønne ♥

 

Har akkurat kjørt kjæresten på jobb og nå er frokosten inntatt.. Solen titter frem bak skyene og snødekkede fjelltoppene. Usja, fryser bare jeg ser litt snø på fjelltoppene som har kommet i natt.. Nå venter på at klokken skal gå fortere, jeg skal hente ei venninne senere for vi skal ta turen til Europris. I går kveld tok jeg og kjæresten turen oppi Jacuzzien (altså boblebadet) koste oss og slappet av. Fy sørn så hærlig å slappe av i et varmt boblebad når det er så kaldt ute. Så er det så avslappende og godt å få massasje.. 






 

 

Har dere boblebad?

Har det kommet snø på fjelltoppene hos dere?


Posts created 395

5 thoughts on “Kos i boblebadet og snø

  1. God Morgen til deg og 🙂
    Så flink du har vært å ha kjørt typen på jobb da og du er jo snill da som gjør det da.
    Bra du har kost deg i går da med typen og hatt det kjekt.
    bra du tar vare på deg selv og koser deg.
    jeg har ikke boblebad og det er litt snø på fjelltopene her ja.
    du får kose deg videre i dag og ha det fint.
    klem fra din god og skjønne venn. 🙂

  2. Vi har hatt snø i fjelltoppene leeeenge! Og det kommer sakte men sikkert lengre ned i fjellet. Jeg gruer meg. Det skal bli artig å ha første trilletur på vinteren siden det snør så sinnsykt her oppe i Nord-Norge 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top