Trekt visdomstann

Hallo, hallo, hvordan står det til? hei på deg, hei på deg, mine lesere! ♥

I dag har jeg vært hos tannlegen for å se litt på visdomstanna mi i overkjeven. Siden den var til plage var det like greit å få trekt den, så nå er to visdomstenner borte. Nå skal jeg skifte på senga og legge meg under dyna å slappe av, haha det tar på å trekk tenner – formen er ikke helt på topp. Men det blir bedre etter å fått i seg litt smertestillende, mat og drikke.. Resten av kvelden skal jeg og kjæresten bare kose oss og se på serie ♥ 


 

 

Har dere trekt visdomstenn(er) før?


Posts created 395

3 thoughts on “Trekt visdomstann

  1. Knutsens Verden: Hehe tja, det gikk greit 🙂 godt at det er overstått. Får satse på at de ikke lager trøbbel for deg 🙂 ha en fin kveld du også

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top