The Conjuring

God kveld ♥

I går kveld bestemte jeg og kjæresten Ola  oss for å se skrekk thrilleren The Conjuring. Filmen er basert på en sann historie og forteller den grusomme historien om hvordan de verdenskjente paranormale etterforskerne Ed og Lorraine Warren ble tilkalt for å hjelpe en familie som ble terrorisert av en mørk tilstedeværelse på deres bortgjemte gård. Tvunget til å konfrontere en sterk demonisk kraft, finner Ed og Lorraine seg fanget i den mest skremmende opplevelsen i deres liv. Filmen er skikkelig ekkel og skummel, men en veldig bra film. Tør nesten ikke å sove alene når kjæresten har dratt på jobb..

 

Har du sett The Cunjoring, hva synes du? 

Hvis ikke, skal du se den? 

 

Posts created 395

17 thoughts on “The Conjuring

  1. Jeg har sett den, syns den var skikkelig bra og skikkelig skummel, helt frem til det som skjedde med mora. Ble litt for “film” for meg, og ødela egentlig litt.. Men om noen sier “clap, clap” og klapper i hendene, så grøsser jeg til 😛

  2. Michelle: Ååå det var så mye creepy scener i filmen at jeg brettet opp dyna forran ansiktet mitt, og jeg må ærlig innrømme at jeg ble svett av filmen, haha :p Hadde kjæresten stått en eller annen plass i huset å sagt “Clap, Clap” hadde jeg dødd litt på meg, huff.. :p

  3. Har sett den, og synes selv den er ganske bra! Men du er litt vel naiv om du tror den er basert på en sann historie :p

  4. den har jeg driiit lyst å se, men vet ikke om jeg tørr :O har ikke sett en eneste skrekkfilm etter jeg flytta for meg selv og det er 2 år siden nå :O

  5. Malin Therese: Såg du traileren? Hvis du har gjort det og du fremdeles tror du tørr å se den, go for it 🙂 Uff, ja det er jo ikke noe rart. Har selv ikke tørt å sett skrekkfilmer hvis jeg bodde alene, synes bare det er drit ekkelt å sove alene etter å ha sett skrekkfilm når kjæresten har dratt på jobb, da ligger jeg å ser meg rundt i rommet. Haha :p

  6. haha neei eg har aldri tørd ! haha å hvis eg sko tørd å sett trailereen eller eventuelt filmen måtte jeg visst at eg ikkje sko ver aleina på kvelene og nettene i 1 måned minst 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top