Dagens frokost : Havregrøt med eple og kanel

Hei og god morgen min skjønne ♥

 

Kommer med dagens lille frokost tips til dere : havregrøt med eple og kanel. Du kjøper 1-2-3 havregryn på matvarebutikken og koker opp 1,5-2 dl vann eller melk. Ha i havregrøten i en bolle og skjær opp et grønt eple (jeg skreller av skallet) og ha i oppkokede vannet eller melka, og eplebitene. Bland, strø kanel og litt sukker – smaker kjempe godt. 

 

Når jeg ordner meg havregryn til frokost bruker jeg sykt mye sukker, etter jeg begynte å ha mye eplebiter i, var det nok med å strø litt på toppen

Hva synes du om dagens lille frokost tips?

 

Har du frokost tips å dele med meg?


Posts created 395

16 thoughts on “Dagens frokost : Havregrøt med eple og kanel

  1. Emilie: Ja det må du gjøre 🙂 Lett å ordne og ferdig på 1-2-3 🙂 En havregrøt pose (1-2-3) koster ca 9kr eller noe, veldig billig 🙂

  2. Anastasia: Uffda :p Er det konsistensen som gjør at du ikke får det ned? Har du prøvd å ha eks eplebiter i, for da blir det iallefall bedre å få det ned? 🙂

  3. sv: Trur det er vel egentlig alt :p både smaken og måten grøten er laga på generelt :p å det som er oppi den! :p men har aldri vært fan av den grøten, skal jeg spise no grøt så er det kun risgrøt :p prøvde en en gang med syltetøy og havregrøt, fikk det ikke ned da heller :p til slutt så hadde jeg tømt hele syltetøy glasset, noe som smakte enda verre ! haha :p

  4. Spiser alltid havregrøt til frokost, jeg.!Alltid med eplesyltetøy, kanel og sukrin på toppen, og gjerne et oppskåret eple ved siden av om jeg har tid….

  5. sv: Ja nei det er egentlig litt håpløst. Jeg er sykt kresen når det kommer til mat å er det noe jeg ikke liker så vil jeg ikke spise det! :p hardt liv :p

  6. Jeg spiser dette noen ganger til kveldsmat i ukedagene, eller frokost i helgene 😉 Men jeg liker best å ta den i mikroen, for da syns jeg det er lettere å få den litt tørrere 😉 he he..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top