Gorredagen og en dårlig blogger!

Hei mine venner ♥ Hærlighet for en dårlig blogger jeg er, jeg hadde rett og slett ikke tid til bloggen i helgen. På fredag var jeg på bursdagsfest hos ei venninne, vi ble rundt 11-12 stykker som feiret hun. Vi tok turen ut på “byen” og fortsatte feiringen der. Det var en kjempe koselig og artig kveld. I går ble det også utfart i lag med kjæresten og en gjeng, og jeg er glad jeg tok det med ro selv om jeg ble med ut for å være sosial. I dag er det søndag, den store gorredagen, noe som betyr at det er lov å ligge som en slask i sofaen eller i sengen, hvor enn man vil i huset å bare gorre.. Det skal iallefall jeg gjøre. Har ryddet i huset, en haug med klessvask er vasket, soverommet er ryddet og nå gjenstår det bare å vaske og støvsuge gulvet før jeg stikker ut på butikken.

 

Jeg ønsker dere en fin søndag videre 🙂



 

 

 

Hva har dere gjort i helgen?


Posts created 395

10 thoughts on “Gorredagen og en dårlig blogger!

  1. du er ikke en dårlig blogger for du blogger når du får tid og i helga hadde du mye å gjøre for du var jo på fest og var sammen med typen og en gjeng og da blir det ikke tid til å blogge.
    det er fint at du tar det med ro i dag og koser deg.
    jeg har bare slappet av og sett på tv og kost meg.
    du får ha en fin søndag og kos deg.
    klem 🙂

  2. Høres koselig ut med bursdagfesting. Ikke lenge før jeg blir 21 blir vel feiring på meg også.
    Fine bilder.
    Kom innom min blogg og svar på spørsmålet mitt der. Trenger noen svar.
    Mvh. Cathrine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top