Mobilblogg, legger nytt gulv

Heisann.

Jeg og kjæresten har akkurat fjernet gulvteppe på soveromsgulvet vårt. Værste jeg vet er gulvteppe for det samler seg så mye dritt og støv, og så får jeg jo ikke vasket gulvet heller, hehe. Deilig at det nå er borte. Når gulvet er ferdig har jeg en stor jobb å gjøre, å rydde i klærne og dilldallet mitt. Men i dag får jeg ikke tid til, for i kveld skal jeg på bursdagsfest til ei vennine. Det skal skåles og feire i lag med en koselig gjeng.

Nå venter jeg på at torven min skal tørke, da er det bare begynne å ordne seg til kvelden. Jeg gleder meg

Haha her kaster Ola ut gulvteppet. Det gulvet som er der nå skal vi ikke ha.. Det kommer et nytt og finere gulv.

Hva skal dere i kveld?

Posts created 395

12 thoughts on “Mobilblogg, legger nytt gulv

  1. Hei på deg!!!! Må bare starte meed si at dennne bloggen er til veldig veldig veldig stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de fineste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp deltok på! Kanskje du kan være mega snill å dele den på bloggen????? ;P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger enormt ofte fremover!!!

  2. Hei!!!!! Jeg vil helt til å begynne meed si at dennne bloggen er til drit stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp deltok på! Kanskje du kan være mega grei å dele den på bloggen??? ;D Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger mega masse fremover!!

  3. Heisan!!!!! Jeg vil bare starte meed fortellle deg at dennne bloggen er til veldig veldig veldig stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de viktigste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være mega kul å dele den på bloggen????? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du oppdaterer enormt masse fremover!!

  4. Yo!!! Jeg vil bare starte meed si at siden din er til kjempe masse gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen???? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger kjempe ofte fremover!!!!

  5. Halla!!!! Jeg har lest siden din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Unskyld for det. Det har egentlig ikke vært noen god årsak til at jeg ikke har kommentert før, så jeg har litt dårlig samvittigheit for å ikke ha gjort det tidligere. Fordi denne blogen er utrolig bra, og du fortjene å få all ros du kan få for denne blogen!!!!! Dette er faktisk en av de beste blogene på Blog etter min mening og den er dønn ærlig. Jeg blir nesten helt misunnelig av å lese denne bloggen og jeg skulle av og til ønske at det var min side!!!!! Hehe!!!! Jeg brukte å blogge før, men jeg stoppet å bloge fordi jeg fikk så mange frekke kommentarer fra slemme personer. Om du får frekke kommentarer fra slemme personer, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de drit stygge. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en konkurranse som kommentarlink jeg akkurat har prøvd meg på. Det er sånn at du kan vinnne en premie om du svarer på noen spørsmål. Det er utrolig kjekt å være med på synes jeg, fordi noen ganger har man flaks å da vinner man. En gang var jeg heldig i et basarlotteri. Det var kjempe kjekt. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i quizen. Keep bloggin!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top