Wrecking Ball

Hei og god kveld mine venner!

 

Sitter i sengen å spiser pistasj nøtter og hører på Miley Cyrus med Wrecking ball. Hun har forandret seg enormt fra å være søt og “uskyldig” til å være kul men også kvalmende på samme tid. Har alltid likt Miley men jeg er ikke noen fan av tungebruken og twerkingen hennes.. Wrecking Ball hørte jeg for første gang i dusjen og syntes med en gang at den var kul. Jeg var på vei til å ta tak i mobilen min for å finne ut hvem som sang, men jeg skjønte også fort at det måtte være Miley. Det hørtes iallefall slik ut og jeg hadde rett – det var hun. Sangen digger jeg fortsatt.

 

 

 

Hva synes dere om sangen og Miley?

 


 

 

Posts created 395

5 thoughts on “Wrecking Ball

  1. selvom hun har forandret seg så er det bare pga hun vokser opp og ikke er 10 lenger 🙂 jeg syns ikke om alt hun holder på med jeg heller. men hva gjør ikke kjendiser for PR? jeg tror bare det er et stunt eller enn slags fase 🙂 elsker sangen hennes!! syns faktisk musikkvidoen er fin og selvom hun er litt lettkledd 🙂

  2. Heisann!! Helt først vil jeg baree si at dennne siden er til utrolig stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de kuleste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp deltok i! Kanskje du kan være mega kul å dele den på bloggen???? ;D Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger kjempe ofte fremover!!!!

  3. Hallo!! Helt først vil jeg baree fortellle deg at blogggen din er til mega stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de beste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være vennlig å dele den på bloggen??? ;-P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe ofte fremover!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top