Et stort tomrom og savn etter mamma

Jeg sitter på sengekanten å tenker mye på mamma. Jeg savner henne utrolig mye. En familie på 5 er nå blitt til en familie på 4. Jeg tenker veldig mye på hvordan julen og julestemningen blir i år. Skal gjøre det beste ut av julen, men det blir aldri det samme selv om vi har hverandre. Det kommer alltid til å bli tomt, og trist jul pga at mamma ikke er hos oss. 23 April 2013 fikk himmelen en ny stjerne. Jeg kan fortsatt ikke helt forstå at mamma virkelig er borte, en del av meg har innsett det men samtidig ikke. Det føles uvirkelig, og det er heller ikke så rart når det tross alt det er ei mor jeg snakker om. Selv om vi alle skal dø en gang så er man aldri klar for å miste noen uansett når det skjer. Hvordan har du det? er spørsmålet jeg ofte får høre, hva skal jeg si? hva skal jeg svare? Jeg har det greit? jeg har det helt forferdelig, men samtidig så går det greit? Jeg føler at på en gang, noen ganger helt forferdelig, noen ganger har jeg det bedre enn andre dager. Følelsene får som en ber og dalbane. Heldigvis er jeg og familien ikke alene. Jeg har en utrolig god og fantastisk pappa, storesøster og storebror, tanter (søstrene til mamma) & onkler, søskenbarn/kusine, mormor & morfar, bestemor + resten av slekta. Vi har hverandre i sorgen, men det er også vondt å tenke på at mormor mistet sin umistelige datter, tantene mine mine sin søster, pappa sin kjæreste kone, jeg, søstra og broren min vår aller kjæreste mor.

 

 


Husk å ta vare på hverandre, ta vare på den stundene man har med familien/slekt, venner og kjæreste. Man vet aldri det man har, plutselig brått blir revet bort..

 

♥ 

 

Posts created 395

18 thoughts on “Et stort tomrom og savn etter mamma

  1. Så vanvittig trist :-/ å miste noen som er så nerme er noe av det værste et menneske kan oppleve , jeg håper virkelig sorgen gjør deg sterk å at familien å du tar vare på hverandre , Kondolerer så mye :/

  2. skjønner du savner henne.. er ikke rart det .. 🙁 det blir nok en litt annerledes jul, men dere får prøve og gjøre det beste utav det! er hvertfall sykt trist 🙁 er ikke løye du føler hun ikke er helt borte, for det er hun aldri.. bare tenk: hun er alltid en del av deg! kondolerer så mye søte deg..

  3. Vet hvordan du har det, mistet selv Mamman min.
    De første julene, sommerene og bursdag vil være de værste. 🙁
    Men bare Stay strong <3
    Klemmer

  4. Kristin: Uff så leit å høre 🙁

    Det vil nok bli tøft ja, men jeg må bare gjøre det beste ut av det.

    takk for det <3 Klem til deg også.

  5. Stor klem fra meg til deg. Du er imponerende flink til å skrive
    Det vil hjelpe deg å sette ord på det du tenker og føler
    Lykke til videre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top