Updates fra helgen og outfit

Heisann.

 

I helgen har jeg bare kost meg og festet med en kjempe trivelig vennegjeng før vi tok turen ut. Kvelden var vellykket og har kost meg utrolig masse. Lørdagen tok jeg det rolig, og ble hjemme med kjæresten, og koste oss. I går var formen ikke helt på topp, det var en utrolig daff søndag, men jeg koste meg fordi. Kjæresten laget eplekake noe jeg og han har gjort ofte i det siste. Hehe, men det er jo så utrolig godt! Hvis dere ønsker å vite oppskriften, er det bare å si fra 🙂

 

Her er dagens outfit




Tights : Cubus

Tokyo Genser : Cubus. 

 

 

Hva har dere gjort i helgen?

Hva synes dere om genseren?

 


Posts created 395

8 thoughts on “Updates fra helgen og outfit

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top