HÅR INSPIRASJON

Hei igjen lesere… ÅÅÅÅHHH 🙂 jeg misunner folk som kler slike hårfarger. Uansett om jeg ikke hadde kledd i alle regnbuens farger (nesten) så er det jo ganske stilig da, ikke sant? Jeg får skikkelig inspirasjon, og har nesten litt lyst til å farge håret lillarødt. 

Se de to nederste til venstre. Hvor kul hårfarge er ikke det?? Fikk nesten litt lyst til å prøve ut dette.. MEN hadde jeg kommet til å kledd det?

 

Bilde nr 3 fra venstre. Kjempe stilig med svart hår og mørk rosa i tuppene

Hva synes dere om slike hår inspirasjon?

Posts created 395

16 thoughts on “HÅR INSPIRASJON

  1. Eli: Haha bra det ikke bare er meg som gjør det :p Satt en stund å søkte på slike bilder, fant masse kult! 🙂 Tror jeg bare skal kaste meg i det å farge håret? 😀

  2. Eli: Sant det 🙂 har jo extensions også, så det er jo godt mulig det blir ekstra fint da jeg ikke føler meg vel uten :p hehe.. Verdt å prøve 😉

  3. Bruker selv extensions, og farget håret mitt en gang rosa med blått nederst i tuppene, ble ganske bra egentlig! var ikke sånn skikkelig sjokkrosa da, men gikk helt fint å farge på extnsionet! så er bare å hive seg i fargingen her, hehe! 🙂

  4. Rikke:): Det var den 🙂 Tenkte å få testet ut de to nederste rosa,rødt,lilla håret 🙂 var også en fin farge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top