Nytt design! og hangover

Heisann. Da har jeg endelig fått et nytt design på bloggen min. Det er kjempe flinke Cathrine som har laget designet til meg. Dere kan gå inn her for å sjekke ut bloggen.


Mitt forrige gratis design fra blogg.no

 

For en hangover jeg hadde tidligere i dag.. Formen er heldigvis mye bedre nå, er bare litt trøtt etter gårsdagens festligheter. Jeg startet med å vorse sammen med en gjeng hos ei venninne, og deretter gikk turen ut på “byen” hvor vi møtte flere venner og kjente. Etter at de har åpnet utestede igjen, har det blitt koseligere og ikke minst godt å komme tilbake til.. Det var en kjempe koselig og vellykket kveld. Nesten sånn at jeg får lyst ut i kveld også, men jeg tror heller det blir en rolig lørdagskveld med kjæresten og gjengen, tror vi skal kose oss med taco – nam nam: ) Nå skal jeg hoppe i dusjen, få på meg daffeklær og bare slappe av. Så får jeg se hva lørdagen bringer. Ønsker dere fortsatt en fin helg ♥


♥1 og 2 – Fin i formen..

♥3. En stk jente med hangover

 

 

 

Hvordan har deres fredag vært?

 


Posts created 395

3 thoughts on “Nytt design! og hangover

  1. bra du har kost deg i går da og hadde det fint i går.
    fint å se at du er på vei til å bli bedre etter at du har vært ute i går.
    det høres godt ut å slappe av hjemme og kose seg med god mat.
    utrolig fin design da og fint bilde av deg.
    jeg bare koste meg og så på tv i går.
    du får ha en fin dag videre og kos deg 🙂
    klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top