Om meg

Hei, mitt navn er Vanja. Jeg er født 18 august i 1989. Jeg kan være ganske sta, og jeg gir meg ikke før jeg har oppnådd det jeg vil ha. Jeg er utrolig vimsete og distre. Jeg lever helt inn i min egen lille verden. Jeg er ganske så søt og uskyldig av meg, men treffer du meg på ett veldig sårt punkt til feil tid, så kan jeg tenne skikkelig og fort! men som regel går det over nokså fort. Jeg har mine meninger på bloggen min og ellers, og jeg står for det jeg mener. Jeg tok min første piercing i navlen da jeg var rundt 14 år gammel og har den enda. Jeg tok tungepiercing da jeg var 19 år (tatt den ut) og tok min første tattovering september 2012 og min andre tattovering Juni 2013.

 

Jeg hadde to kaniner Trampe og Josefine. Lille Josefine døde på bursdagen min 18.august 2011 og hun ble bare 3 år gammel. Trampe klompen døde dagen etter bursdagen min , året etter Josefine døde 19.august 2012, og han ble 9 år gammel. Han har levd et godt, langt og bortkjemt liv (slik det skal være) ♥ Begge er gravlagt i hagen ved siden av hverandre, og har ordnet til med gravstøtte og blomster ♥


Jeg har en storesøster og storebror. Jeg har en fantastisk foreldre, mamma og pappa ♥ I April 2013 mistet vi vår fantastiske kone og mamma. Her på bloggen min kan dere lese om hverdagen min, sorgen over å miste en mamma, mine meninger, viktige temaer jeg tar opp og ting jeg tipser. Jeg blogger også om sminke, klær og produkter. Jeg bruker Nikon D40 og Iphone 5 til å ta bilder med til bloggen. Jeg setter utrolig stor pris på kommentarer og lesere jeg får, det gjør bloggingen mer morro.


 

 

Ønsker du å vite mer om meg, er du hjertelig velkommen til å følge meg her på bloggen! ♥

 

 

 

 

Posts created 395

6 thoughts on “Om meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top