“NYTT DESIGN” OG GLEE

Heisann! Da har jeg fått ordnet meg nytt gratis design på blogg.no. Jeg synes denne var mye bedre enn forrige jeg hadde, mer oversiktlig og alt med bilder, og tekst er mye finere. Dette er også et imidlertidig design frem til jeg bestiller meg et.

 

Nok om design prat, hehe. Egentlig så elsker jeg søndager, det er på slike dager man har ekstra lov til å være lat og gjøre det man vil – nemlig å ikke gjøre en ting, haha. Jeg har bare kost meg i boblebadet sammen med kjæresten, Weronika, Pål og Dag Ove. Ellers har jeg sett på en av favorittserien min, Glee. Anbefaler dere å se for dere som ikke har sett enda. Jeg gruer meg skikkelig til de episodene hvor Finn ikke er med lenger, han som spiller Finn (Cory Monteith) døde av overdose, ufattelig trist. Men nå dere, vet dere hva jeg skal gjøre? fortsette å se Glee, jeey 🙂 I morgen er det Mandag, da er det en ny dag med nye muligheter.

 

Vi blogges  ♥


 

Sov godt og drøm søtt 🙂 Det skal iallefall jeg gjøre. Se på bilde av meg nederst, chillern. haha

 

Flere som ser på Glee?

Posts created 395

18 thoughts on ““NYTT DESIGN” OG GLEE

  1. Elin Slåen: Helt enig 🙂 Blir dessuten så godt humør av å se på det 🙂 Hvor langt har du kommet da? 🙂

  2. Ja, man blir helt klart på godt humør 🙂 Jeg veit at jeg har sett hele første sesong, men så har jeg kun sett litt her og litt der, så jeg veit faktisk ikke hvor mye jeg har sett. Mulig jeg har sett hele andre sesongen også :/ Finner ingen steder som viser alle episodene i bra kvalitet?

  3. Elin Slåen: Du får sett det på Netflix. Det er gratis første måneden og så koster det 79,- kr i mnd eller hva det var. Penger jeg ikke merker blir trekt fra kontoen 🙂 Synes Netflix er genialt, har det også på mobilen min slik at jeg kan se serier på den hvis jeg ikke har pcn i nærheten 🙂 Desverre har de bare kommet til sesong 2 av Glee på Netflix, de er ganske treige med å få de inn på siden for å si det sånn.. Ellers laster man ned serien som ikke er på netflix:)

  4. Ja, netflix er treige, og har typ kun gammelt- det er i alle fall sjeldent de har en film man ikke har sett, derfor har jeg ikke tatt meg bryet 😛

  5. Elsker Glee, det er en av mine favoritt-tv-serier 🙂 Har sett alt som kan sees. Gleder meg til sesongstart på torsdag! (Eller fredag for vår del…) Dessverre synes jeg serien har blitt dårligere, men kan ikke slutte å se fordét! Er litt spent på hvordan de skal håndtere Finn-karakteren nå som Cory er borte :/

  6. Gurka: Uffda, høres ikke bra ut :/ det er litt typisk at når en serie starter bra så kan det dabbes av litt lenger ut i serien. Så blir det sikkert ikke bedre av at Finn er borte, er spent på hvordan de har tenkt å gjøre :/ trist.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top