Legge meg til som venn?

Hei mine venner 🙂

 

Hvordan har helgen deres vært? I helgen har det vært fullt kjør med 5timers husarbeid (vist tidligere innlegg) og mye annet som måtte gjøres. I går ble jeg, Ola (kjæresten min), Pål, Weronika og Dag Ove bedt på en kjempe god taco middag til svigers (foreldrene til Ola og Pål.) Utpå kvelden koste vi oss med godt selskap og drikke, før det ble utfart på “byen”. Vi kom akkurat opp fra Jacuzzien, deilig å slappe av. Resten av dagen skal vi bare kose oss og slappe av. 

 

Gjerne legge meg til som venn, kan også stikke innom bloggene deres 🙂 


//Bilde tatt fra google 


Oi.. Der hadde jeg skikkelig mørkt hår 

 

 

Legg meg til som venn 🙂

 

Hvordan har deres helg vært?

Posts created 395

One thought on “Legge meg til som venn?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top