Husarbeid og Slik bor jeg med typen bilder

Hei mine skjønninger 🙂

 

Puh.. Da var jeg endelig ferdig med husarbeidet. Jeg brukte 5 timer, og jammen er det rent, ryddig ikke minst strøkent! Slik jeg liker det. Jeg har vasket hele huset, og i løpet av helgen håper jeg og kjæresten min Ola får lagt nytt gulv på soverommet vårt, siden vi skal rive gulv til gulv teppet. Og når det er revet blir det nytt gulv. Så skal vi bygge et klesskap på soverommet etterhvert. Ola og tvillingbroren Pål har kjøpt et hus i lag. Her i huset bor Ola, jeg, Pål og Weronika som er da dama til Pål. Det går greit å bo sammen, det er som et lite kollektiv på en måte og litt avhengi av hverandre er vi siden vi alle blir knyttet til hverandre.

 

Slik bor vi

 


Haha så fornøyd med å tørke støv av persiennene (egentlig ikke)

 


Stua

Stua


Badet. 




Yttergangen


Yttergangen tatt fra ytterdøra. 


Gangen og litt av kjøkkenet, tatt i fra yttergangen.


Kjøkkenet




Kjøkkenet

 

Da har dere fått sett litt av huset. Dette er bare litt av huset, da det er 3 soverom oppe og 1 bad. I kjelleren er det to soverom, stue med bar og 1 bad + bod. Et stort hus med andre ord.

 

 

Hva synes dere om huset?

Har vi ikke det fint og koselig?

 


Posts created 395

8 thoughts on “Husarbeid og Slik bor jeg med typen bilder

  1. det var veldig koselig og fint ja og dere er heldige som bor så fint.
    du er heldig som har funnet en gutt som bor så fint og koselig.
    det er fint at du har en koselig type med et fint hus og håper dere bor der lenge i lag.

  2. så herlig 🙂 gleder meg til jeg og kjæresten finner hus og slipper å bo trangt i ei leilighet. vi har det veldig fint og plass nok, men likevel kunne det vært kjekt med noe HELT eget 🙂 var på visning av et hus i går, men det var et oppussingsobjekt så vi slo det ganske kjapt fra oss da det va så utrolig mye som måtte gjøres med det..

  3. Line-Marlen: så koselig 🙂 Ja det er kjekt med noe eget, selv om dette ikke er mitt hus så er det kjekt at jeg bor her 🙂 Dere får ha lykke til med husjakten 🙂 hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top