God morgen fra senga og blogg ønsker fra dere

Hei og god morgen min venner 🙂 

 

Trøtt trynet her har akkurat våknet, vet dere hva kjæresten min gjorde med meg tidligere? det skal jeg fortelle dere. Han kom hjem i arb tiden en snartur (uten arbeidsklær), og buste inn på soverommet hvor jeg låg langt inn i drømmeland og sov, og han ropte : Sover du enda?? Klokken er jo 3, nå er det på tide å stå opp, ditt dovendyr. I mens jeg våknet la han seg ved siden av meg og sa ikke noe mer, bare ventet på at jeg skulle våkne. Etter 10 minutter fikk jeg omsider våknet skikkelig, sjekket snapchat på tlf, men å sjekke klokken på tlf – nei det hadde jeg ikke vett til. Tok meg enda 5 minutter før jeg såg på klokken at den bare var halv 10 på morgenen og ikke 3. Dere kan tenke dere å få panikken inni deg om at klokken liksom er 3, og du prøver febrilsk å våkne. Så oppdager du at det ikke stemmer. Vet dere, fy for en ramp! haha, han låg å gliste nesten helt til øret og lo godt. Jeg hadde bare godt av å stå opp tidlig, fikk jo gjort noe fornuftig også, hehe

 

I sta kom han nok en gang hjem i arbeidstiden og buste inn på soverommet å sa at klokken var 3, og det var på tide å stå opp. Denne gangen visste jeg at han tulet og fikk brølet ut i halvsøvne : Ååååå kutt ut! og når jeg åpner øynene, ser jeg det søte smilet og han nusser meg før han stikker på jobb igjen. Haha, søt..

Jeg har fått inn et par ønsker om å skrive et innlegg om pelsdyroppdrett, bilder jeg tar (eks naturbilder osv) og så fikk jeg et ønske om jeg ikke kunne blogge om hunden Dixie. Og det kan jeg gjøre for dere. Et innlegg om pelsdyroppdrett kommer i løpet av dagen, kanskje de to andre ønskene kommer i dag også, vi får se. Jammen er jeg ivrig på bloggfronten.

Posts created 395

6 thoughts on “God morgen fra senga og blogg ønsker fra dere

  1. God morgen til deg også.
    Litt av en type du har da, men det er jo bra at han er så søt og koselig og du har vært heldig med han da.
    Gleder meg å se hva du vil skrive om forslagene som har kommet inn til deg.
    Du får ha en fin dag videre.
    Klem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top