En hærlig dag

Solten skinte tidlig på morgenen, og jeg var allerede oppe av sengen 09 halv 10 tiden. Ordnet meg og dro på cafeen å lunsjet sammen med en vennegjeng. Kjempekoselig. Skulle ut på tur sammen med ei venninne i sta, men formen og humøret er ikke helt på topp. Derfor har jeg da valgt å kose meg med Glee på pc skjermen fram til det blir middag. Forresten vil jeg informere dere om at jeg skal skifte design på bloggen, dette er da bare et imidlertidig design. Først må jeg ta skikkelige bilder noe som jeg er elendig på. Dere har sikkert opplevd å tatt 20 bilder av deg selv, og bare 6 av 20? haha det har jeg opplevd alt for maaange ganger. Vel, et nytt design kommer etterhvert, håper uansett at dere vil følge bloggen min selv om jeg har gratisdesign fra blogg.no 




Posts created 395

6 thoughts on “En hærlig dag

  1. så bra du har hatt en koselig morgen da med en vennegjeng og så dumt at du ikke orket å møte ei venninne da, men når humøret ditt ikke er på topp så er det godt å kose seg med serier.
    jeg vil alltid følge med deg uansett hvordan bloggen din ser ut, men jeg gleder meg til å se hvordan bloggen din kommer til å se ut når du får ordnet design på bloggen din.
    du får ha en fin kveld da og kos deg.
    PS det var veldig fint bilde av deg her. 🙂

  2. Lene Charlotte Pedersen: Tusen takk 🙂 Formen er mye bedre nå:)

    Det blir spennende med nytt design 🙂 Skal prøve å få tatt nye bilde av meg til headeren i morgen:) Trur dette blir bra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top