Dagens innkjøp

God kveld mine venner.

 

Kom akkurat hjem etter å ha hengt sammen med Adrian. Nok en gang har jeg gått amokk på kjøpesenteret å shoppet, jeg må bare ha alt. Nå trenger ikke Ola (kjæresten min) klage på at jeg har så mye dilldall som ligger å flyter rundt om kring etter jeg kjøpte disse, hehe. 


Denne kjøpte jeg på Nille til 299,-  Kjekt å ha ting og tang i skuffer

 


Hvor kul er ikke denne? Greit å ha smykker, armbånd og andre diverse ting i skuffene.Kjøpt på Nille til 399,-

 

 

Hva synes dere om innkjøpet mitt? 

Posts created 395

17 thoughts on “Dagens innkjøp

  1. maritaextensions: Ja, nå slipper dilldallet mitt å flyte rundt om kring :p Ser man en ting så blir det kjøpt med en gang, haha :p

  2. Det var fine ting du har kjøpt deg da og nå kan du ha mere fine ting hvis du finner noe for nå har du en plass å ha fine ting.

  3. Jeg elsker den nederste mini kommode saken! Har kikket på den selv, men har ikke så mye å rutle med når jeg nesten ikke har noen jobb :/ Men men, kjempe flotte innkjøp! Nille blir bare bedre og bedre 😀

  4. Først vil jeg bare si: Tusen takk for vennesforespørselen, det betyr mye =)
    For det andre: Kjempefin blogg!
    Og for det tredje: Herlige innkjøp, og ikke minst praktiske og fornuftige =) Jeg har selv sett på den hvite hyllen med stråkurvene, og vurderer å kjøpe den for å ha den på badet mitt.
    Ha en fin dag!

  5. Lene Charlotte Pedersen: Bare hyggelig det vet du :))

    Og tusen takk for det 🙂

    Er fornøyd med innkjøpene, ganske praktisk! 🙂 Tror jeg vet hva du mener, de er fine 🙂

    Ha en fin dag du og.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top