My new car

Heisann.

 

Den 27 August, 9 dager etter bursdagen min kjøpte jeg meg en ny bil til meg selv. Jeg har både lett og sett på biler, men fant aldri noe som jeg var på utkikk etter. Pappa hjalp meg å fant frem en annonse om ei jente som skulle selge bilen sin, og jeg slo på tråden å fikk snakket med bileieren. Dagen etter dro jeg og pappa for å se på bilen, og alt såg fint ut. Nå var det bare å prøve kjøre den. Jeg likte bilen både ut og inn, hehe. Pappa var fornøyd og ikke minst var jeg fornøyd. Den dagen hadde jeg ikke forventet at det skulle bli en bil på meg, og kjøre hjem alene i min egen bil, min aller første bil. På hjemturen slo jeg på radioen og Black eyed peace med i gotta feeling kom på. Jeg var i lykkerus og gliste bredt.

 





 

 

Er den ikke fiiin? 


Posts created 395

7 thoughts on “My new car

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top